رکورد عجیب نکونام| تا لحظه آخر گردن نگرفت! نامه خداحافظی جواد نکونام از هواداران استقلال | می‌روم تا استقلال بیشتر لطمه نخورد داور بازی ایران و قطر مشخص شد برنامه سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد مشخص شد فیلم | پنالتی ثانیه آخر ایران به مراکش در مرحله حذفی جام جهانی فوتسال ازبکستان نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و مراکش در جام جهانی(۵ مهر ۱۴۰۳)| خجالت آور بودید آقای شمسایی! نکونام رسما استعفا داد پخش زنده بازی ایران و مراکش در جام جهانی فوتسال (۵ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پاداش ویژه دربی در جیب پرسپولیسی‌ها گاریدو به شاگردانش استراحت داد فوت هوادار استقلال بعد از باخت به پرسپولیس مخالفت میلانی‌ها با بازسازی سن سیرو بسترسازی نقش جهان تمام شد برند پرسپولیس ثبت شد رکورد منحصربه‌فرد عالیشاه در پرسپولیس جریمه ۳ میلیاردی استقلال بعد از دربی نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد (۵ مهرماه ۱۴۰۳) درد استقلال، درد بصل النخاع میثاقیان: همیشه برای سرگذشت فوتبال مشهد افسوس خورده‌ام بیانیه فیفا درباره تعلیق احتمالی رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

فیلم | پنالتی ثانیه آخر ایران به مراکش در مرحله حذفی جام جهانی فوتسال ازبکستان

در ثانیه آخر بازی ایران و مراکش در مرحله حذفی جام جهانی فوتسال ازبکستان پنالتی نقطه دوم به سود ایران اعلام شد ولی این پنالتی به ستون عمودی دروازه برخورد کرد و امید های ایران برای صعود نقش بر آب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در شرایطی که وقت قانونی مسابقه به پایان رسیده بود تیم ایران روی یک صحنه درخواست بازدید VAR داد. پس از بازبینی صحنه با VAR این برخورد توسط داوران خطا تشخیص داده شد و به دلیل ۶ خطا شدن مراکش فرصت پنالتی از روی نقطه دوم در ثانیه پایانی به ایران داده شد.

شوت یوسف خواه به تیر دروازه برخورد کرد تا شانس مساوی شدن بازی از دست برود و مسابقه با نتیجه ۴-۳ به سود مراکش به پایان رسید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جیرجیرک
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
0
0
تیم بی تفاوت‌ها بازی را برابر فرانسه به مراکش واگذار کرده بودند و این بازی بیشتر روی مخ بود تیم ترسوها به خانه برمی گردند که باید محاکمه بشند و تم هزینه کرد برای تیم از مربی و کادرفنی و بازیکنان دریافت شود و آیت تیم منحل و یک نیم جدید وبا سر مربی خارجی تشکیل و به کارش ادامه دهد ترسوها آبروی یوزها را بردند
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->